Datum
|
Tijdstip
|
Onderwerp
|
11
februari 2016
|
08.30
uur tot 10.30 uur
|
-
Intro-les RZL
|
13
februari 2016
|
12.00
uur tot 12.30 uur
|
-
Aanmaken blog
|
20
februari 2016
|
12.00
uur tot 13.00 uur
|
-
Doornemen van tijdschrift Femma
-
Lezen van artikel over homokoppel met twee geadopteerde dochters
|
21
februari 2016
|
13.00
uur tot 16.00 uur
|
-
Eye-opener schrijven + plaatsen op blog
-
Standpunt schrijven + plaatsen op blog
-
Drie leervragen opstellen + plaatsen op blog
|
28
februari 2016
|
15.00
uur tot 16.00 uur
|
-
Informatie opzoeken over leervragen
|
8
maart 2016
|
12.00
uur tot 18.30 uur
|
-
Informatie opzoeken over leervragen
|
9
maart 2016
|
14.00
uur tot 16.00 uur
|
-
Informatie opzoeken in bibliotheek in Hoegaarden
|
10
maart 2016
|
09.00
uur tot 11.00 uur
|
-
Informatie opzoeken in bibliotheek op DLO
|
11
maart 2016
|
17.00
uur tot 19.00 uur
|
-
Lezen van boek over lesbische koppels
|
19
maart 2016
|
12.00
uur tot 17.00 uur
|
-
Eerste versie van leervraag 1 schrijven en plaatsen op blog
|
24
maart 2016
|
14.00
uur tot 16.00 uur
|
-
Interview afnemen
|
25
maart 2016
|
16.00
uur tot 18.00 uur
|
-
Interview uitschrijven
|
26
maart 2016
|
09.30
uur tot 16.30 uur
|
-
Eerste versie van leervraag 2 schrijven en plaatsen op blog
-
Eerste versie van leervraag 3 schrijven en plaatsen op blog
|
9
april 2016
|
12.00
uur tot 15.30 uur
|
-Informatie
opzoeken over leervraag 3
|
25
april 2016
|
10.00
uur tot 18.30 uur
|
-Leervraag
3 aanvullen met info van boek ‘Samen zijn: zwangerschapsgids voor lesbische
koppels
-Artikel
‘Een dochter, twee papa’s’ lezen
-Bronnen
maken en plaatsen op blog
-Lezersbrief
schrijven en plaatsen op blog
|
26
april 2016
|
16.00
uur tot 17.00 uur
|
-Logboek
verder afmaken
-Alles
nalezen
|
maandag 25 april 2016
Stap 7: Logboek plaatsen
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten